שחברת ניוואה נולדה, כמעט מלפני 100 שנה, רוב המחקרים שלנו הסתכמו בתוך 3 חוקרים: דר. אוסקר טרופלוביץ', פרופ' פול גרסון אונה ודר. יצחק ליפשוויץ.
היום המצב רחוק מלהיות דומה לכך. אנחנו מעסיקים יותר מ850 מדענים והמרכז לחקר העור שלנו בהמבורג (גרמנייה) מוכר כאחד ממוסדות הטיפוח המתקדמים ביותר בעולם.
""מחקר עור תמיד היה חלק מהנוסחה שלנו להצלחה"", אומר ד""ר הורסט וונק, סגן נשיא החברה למחקר. ""ורואים את זה כאשר אתה מסתכל על הפיתוחים שלנו.""
""אחד ההישגים הראשונים שלנו היה פיתוח של תחליב מים יציב בשמן, Eucerit, שהיה הבסיס ל- NIVEA Creme, ו- NIVEA Creme לקח אותנו לעידן של טיפוח העור המודרני"".
במהלך השנים, המסירות שלנו למחקר הובילה לקידום רבים בתחום פיתוח העור עד שהם נלקחים כמובן מאליו היום. קרם גוף, תחליב גוף, קרם הגנה SPF, אפטרשייב נטולי אלכוהול, תרסיס עם משאבה, מוצרי טיפוח לעור בוגר, מוצרי אנטי אייג'ינג עם Q10 - כל אלה ועוד הושקו על ידי NIVEA.
אבל לפני שממציאים מוצרים פורצי דרך כאלה, אומר ד""ר וונק, צריך לשאול את השאלות הנכונות:
""מצד אחד, אנחנו מסתכלים על העדפות הצרכנים - מה הם הציפיות של אנשים במוצרי טיפוח העור ומה הצרכים? מצד שני, אנו עורכים מחקר בכל היבט העור.
אז על סמך מה שאנחנו יודעים על העור, אנו שואלים: מה יתמוך או יעורר את התהליכים הטבעיים של העור?
""השילוב של שני היבטים אלה מאפשר לנו ליצור מוצרים חדשניים באמת לטיפוח העור.""
פיתוח מוצר חדש הוא תהליך קפדני הדורש שנים של מחקר. זאת מכיוון שכולנו רוצים מוצרים שגורמים לנו להרגיש טוב בעור שלנו, אך הצרכים האישיים שלנו לטיפוח העור נקבעים על ידי גורמים רבים: כולל סוג העור שלנו, גזע, מין, גיל ותרבות, כמו גם איפה אנחנו חיים.
לכן כל מוצר NIVEA נבדק על הרבה אנשים שונים, במגוון רחב של מצבים, לפני שהוא נפתח למכירה.
נוסף על כך, כל המוצרים שלנו חייבים לעמוד במטח של בדיקות בטיחות ויעילות. אפילו פרטים קטנים לכאורה, כגון כמה קל לפתוח או לסגור את המוצר, ועוד בדיקות פנים מקיפות....
ומכיוון שאנחנו נגד כל סוגי הבדיקות בבעלי חיים, כל המחקר שלנו מתבצע על בודקי המתנדבים הנפלאים שלנו, או באמצעות טכניקות מעבדה מתקדמות כמו בדיקות על תרבות תאים.
כמו ד""ר וונק אמר, ""זה יכול לקחת שלוש - חמש שנים או יותר מאז הרגע של רעיון המוצר הראשוני עד להשקה של המוצר בשוק. ואתה לא יכול להתפשר על איכות. ""
לדברי ד""ר וונק, העתיד של טיפוח העור מבטיח להיות מרגש כמו 100 השנים האחרונות היו. אנחנו כבר עובדים על דור חדש של חומרים פעילים שייקח מחקר עור לממד הבא "".
מה תהיה פריצת הדרך הבאה? רק הזמן יגיד…